Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Lokalizacja: Mielec
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wykształcenie minimum średnie, mile widziane techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata (obsługa floty), zdolność do analizy kosztów transportu, optymalizacji oraz efektywnego zarządzania zasobami flotowymi firmy, prawo jazdy kat. B, biegłość w obsłudze programów MS OFFICE (szczególnie EXCEL), znajomość systemów do zarządzania logistyką będzie dodatkowym atutem, umiejętności komunikacyjne, umiejętnośc pracy w zespole oraz współpracy z różnymi działami firmy, zdolność do efektywnego zarządzania czasem, prioryteryzacji zadań oraz pracy pod presją czasu, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność budowania relacji z klientami oraz współpracownikami.
Mielec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu