Wsparcie Działu Rozwoju Organizacji w zakresie czynności administracyjnych związanych z planowaniem i realizowaniem szkoleń. Przygotowywanie i administracja szkoleń, w tym rejestracja uczestników oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych. Monitorownie postępów szkoleń i ocena efektywności działań. Koordynowanie procesu wyboru firm szkoleniowych i negocjowanie warunków współpracy. Analiza potrzeb szkoleniowych: identyfikowanie potrzeb rozwoju kompetencji wśród pracowników. Wsparcieprojektów HR realizowanych przez dział. Przeprowadzanie badań ankietowych i analiza wyników co pozwoli na lepsze dopasowanie programów szkoleniowych do potrzeb organizacji. Obsługa administracyjna szkoleń, w tym przygotowanie dokumentacji. Udzielanie informacji pracownikom w zakresie szkoleń. Wsparcie zadań związanych z badaniami ankietowymi. Obsługa systemów HR, w tym wprowadzanie i aktualizacja danych. Zarządzanie kalendarzem wydarzeń szkoleniowych oraz organizacja logistyki.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wykształcenie min. licencjackie (preferowane kierunki: psychologia, socjologia, prawo, zarządzanie organizacją, pedagogika, ekonomia, administracja), umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), zdolności komunikacyjne i interpersonalne, pełna sprawność fizyczna.