Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Lokalizacja: Mielec
Mile widziane doświadczenie w zawodzie.
Mielec
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
30,50 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Miejsce pracy: Mielec
Data publikacji: 10.maj.2025
Do zadań osoby zatrudnionej na wspomnianym stanowisku będzie: aktywne pozyskiwanie klientów z zakresu sprzedaży usług reklamowych, produkcji reportaży branżowych, transmisji wydarzeń na żywo. Konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Miejsce pracy: Mielec
Data publikacji: 10.maj.2025
Produkcja szuflad z płyty wiórowej. praca w systemie dwuzmianowym: I zmiana 6:50-14:50, II zmiana 14:50-22:50, III zmiana 22:50-6:50 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: zaangażowanie Istnieje...
Miejsce pracy: Mielec
Data publikacji: 10.maj.2025
Twoje zadania Wykonywanie pracy zgodnie z przepisami i obowiązującymi normami Przygotowanie i wstępny montaż struktur, części oraz podzespołów, w tym wiercenie elementów Stosowanie różnych technik łączenia, takich jak nitowanie, wkręcanie czy klejenie...
Miejsce pracy: Mielec
Data publikacji: 09.maj.2025
Mechanik samochodów osobowychPraca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie zasadnicze zawodowe: mechanik samochodów osobowych, mile widziane doświadczenie.
Miejsce pracy: Mielec
Data publikacji: 09.maj.2025
Mechanik samochodów osobowychPraca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie zasadnicze zawodowe: mechanik samochodów osobowych, mile widziane doświadczenie.
Miejsce pracy: Mielec
Data publikacji: 09.maj.2025
Elektromechanik pojazdów samochodowychPraca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie zasadnicze zawodowe: elektromechanik pojazdów samochodowych, mile widziane doświadczenie.